מה שם החנות שלך?

.gotpose.com

Go
התחל ניסיון בחינם

054.725.8401

יש שאלות? לנו יש תשובות!

לא מצאתם את מה שאתם מחפשים? שאלו אותנו ישירות. דוא"ל support[at]getpose.com

התקנה
מה צריך כדי להתחיל?
כל מחשב, מחשב נייד או טאבלט, עם גישה לאינטרנט ודפדפן מסוג Chrome.
כמה זמן לוקח להגדיר את המערכת?
ההגדרה ב-Pose לוקחת רק כמה דקות. הגדרת סליקת כרטיסי אשראי יכולה לקחת כמה ימים, בהתאם לספק. לחברת North American Bancard, למשל, לוקח רק כמה שעות.
האם אפשר להגדיר הרשאות שונות בחלוקה לעובדים?
בטח! עובדים יכולים להיות בעלי הרשאות 'קופאי' או 'ניהול'. ניתן לבצע שינויים אלה בחלק של 'עובדים' בתוך 'מערכת הניהול'.
איך מסדרים את המלאי שלי?
מערכת הניהול מעניקה לכם את היכולת להוסיף קטגוריות. פשוט כנסו אל מערכת הניהול ולחצו על הכרטיסייה 'קטגוריות'.
איך מוסיפים את המלאי שלי ל-Pose?
למעשה, יש כמה דרכים. אפשר לייבא ישירות קובץ CSV, או להעלות אותו ידנית. כדי לעשות זאת, פשוט כנסו למערכת הניהול ולחצו על הכרטיסייה 'מלאי'. מצד שמאל למעלה תראו את האפשרויות להוסיף פריט חדש או לייבא קובץ CSV. לחיצה על הלחצן 'ייבא' תאפשר לכם גם להוריד תבנית CSV.
קופה רושמת
איך אפשר להסיר מס מפריטים בחנות?
ניתן להסיר מס מהפריט על ידי פתיחת הפריט בחלק של המוצרים במערכת הניהול והסרת המס עבור אותו פריט. (הערה: אל תשכחו להוסיף מחדש את המס לפריט אם ההסרה היא זמנית בלבד)
איך מנקים את היסטוריית העסקאות שלי?
אי אפשר לנקות קבלות לאחר שהמכירה הושלמה. אם אתם צריכים לבטל עסקה, אפשר פשוט לבצע 'החזרה מהירה'.
החשבון שלי
איפה נשמר המידע של החנות שלי?
כל המידע נשמר בענן, בשרתים של Amazon.
איך מגבים את המידע והמלאי של החנות שלי?
אם אתם מעדיפים לגבות ידנית את המידע, ניתן לעשות זאת על ידי ייצוא הנתונים לקובץ Excel.
יש חוזים?
ממש לא! Pose היא שירות ללא חוזה. העלות היא 49 דולר ואפשר לבטל בכל רגע.
חומרה
איזה סוג חומרה צריך לרכוש?
1. סורק ברקוד -
כל סורק ברקוד רגיל בחיבור USB יתאים מצוין.

2. מגירת קופה -
ניתן להשתמש בכל מגירת קופה רגילה. רוב מגירות הקופה הרגילות מתחברות ישירות למדפסת קבלות ממנה הן צורכות חשמל. כך שלמעשה, כדי להשתמש במגירת קופה תצטרכו גם מדפסת קבלות.

3. מדפסת קבלות -
רוב מדפסות הקבלות הרגילות שמדפיסות בחום יתאימו. לשאלות ספציפיות לגבי מספר הדגם, פשוט שאלו אותנו :)
סליקת כרטיסי אשראי
עם איזה ספק שירותי סליקה Pose משולבת?
Authorize.net ו- North American Bancard.
האם אפשר להשתמש בספק שירותי הסליקה הקיים שלי?
כן, אפשר. בעקרון, מה שיקרה הוא שתשלימו את המכירה ב-Pose, תעבירו את כרטיס האשראי לתשלום במסוף החיצוני, ותבקשו מהלקוח לחתום על הקבלה שהודפסה. Pose תשמור תיעוד של המכירה, אך לא של הפרטים בפועל של כרטיס האשראי.
מהו תעריף החיוב של כרטיס האשראי?
Pose אינה חברת כרטיסי אשראי או ספק שירותי סליקה. תעריפי החיוב נקבעים על ידי השותפים שלנו או ספק שירותי הסליקה המקומי שאיתו בחרתם לעבוד.
האם אפשר לחייב כרטיסי אשראי כשעובדים במצב לא מקוון?
לצערנו, לא. בלי אינטרנט, אי אפשר לשלוח את המידע אל חברות כרטיסי האשראי ומטעמי אבטחה, אנחנו לעולם לא שומרים מידע זה.
כללי
האם אתם תואמים ל-PCI (תקן לחיבור רכיבים היקפיים)?
בגלל שאנחנו לא שומרים פרטי כרטיסי אשראי במערכת, אנחנו לא מחויבים להתאים ל-PCI.
איך אפשר לפנות לשירות הלקוחות?
בדוא"ל support@getpose.com או בטלפון 1-347-809-6808+
עם איזה תוכנת חשבונאות Pose משולבת?
ניתן להוריד את הדוחות לקובץ CSV אותו ניתן לייבא בקלות אל תוכנת חשבונאות.
האם Pose פועלת עם מספר מיקומים?
בעקרון, כן. כל מה שצריך לעשות הוא להוסיף קופה נוספת לחשבון שלכם ב-Pose.
האם יש לכם ממשק תכנות יישומים (API)?
לא כרגע, אבל התכונה הזו תגיע בקרוב!
מה קורה אם איבדתי את החיבור לאינטרנט?
בגלל שאנחנו משתמשים באחסון מטמון לא מקוון HTML 5, ‏Pose פועלת נהדר גם כשאתם לא מקוונים. ברגע שהחיבור לאינטרנט חוזר, Pose תסתנכרן אוטומטית.
האם יש לכם תמיכה רב-לשונית והאם אפשר להשתמש בריבוי סוגי מטבע?
בוודאי! Pose זמינה כעת במספר שפות ובעשרות סוגי מטבעות. אם אנחנו לא תומכים כרגע בשפה או בסוג המטבע שלכם, פשוט עדכנו אותנו ונוסיף אותם עבורכם.
האם אפשר להשתמש בחיבור לנתונים סלולריים (פס רחב, G‏3 או G‏4)?
כן, בטח!
מה קורה אם המכשיר קורס?
כל הנתונים שלכם נשמרים וניתן להמשיך לעבוד מהמקום שבו עצרתם בכל מכשיר אחר.