מה שם החנות שלך?

.gotpose.com

Go
התחל ניסיון בחינם

054.725.8401

סטפני וולף עיצובים

חנות תכשיטים

אודות החנות

סטפני וולף עיצובים היא חנות תכשיטים וגלריית אמנות בקייפ קוד, המוכרת פריטים מיוחדים שעוצבו בהשראת האוקיינוס. לפני יותר משש שנים, סטפני וולף פתחה את החנות שלה כדי לממש את אהבתה לתכשיטים ואת הצורך שלה ליצירתיות. לדבריה, "כל החיים שלי זה היה התחביב ששמר עלי נמרצת, לא משנה איפה הייתי."

ללא קשר למיקום הנוכחי שלה, וולף תמיד שאבה השראה מאותו דבר. "תמיד גרתי בסמוך או קרוב לאוקיינוס," היא אומרת. "גיליתי שהדבר בא לידי ביטוי בעבודה שלי." מאז שהלכה בדרך זו, העסק שלה צמח מעבר לחנות האישית שלה, וכיום היא מוכרת את התכשיטים שלה בחנויות בוטיק, מוזיאונים וגלריות אמנות בכל רחבי ארה"ב.

איך Pose עזרה לנו

כשהעסק שלה החל ללבוש צורה, וולף הייתה צריכה מערכת לנקודת מכירה שתעזור לה לשמור על הסדר ולנהל את המותג שלה. לדבריה, "לפני שהשתמשתי ב-Pose ספרתי את המלאי באופן ידני ברגע האחרון עם העובדים שלי. אחת מהעובדות שלי אמרה לי 'עד כאן' - את צריכה מערכת טובה יותר לניהול המלאי."

בנוסף לניהול המלאי, היה לה חשוב לשמור לקבל נתונים מכירות כדי לעמוד בביקוש. Pose עזרה לה לעקוב אחרי הזמנות מיוחדות והפריטים שנמכרים הכי הרבה כדי שתוכל לתכנן את הייצור. "אני מכורה לנתונים," היא מספרת. "דוחות מכירות מפורטים הם נדבך חיוני בתכנון התכשיטים שאני רוצה לתכנן לעונה הבאה."

עכשיו, כשהפופולאריות של התכשיטים שלה עלתה בכל רחבי ארה"ב, וולף נוסעת לירידי מסחר שונים במהלך השנה. בזמן שהיא לא בחנות, Pose מאפשרת לה לעקוב אחרי המכירות בחנות ולבדוק מה קורה עם העובדים שלה. "הגדרתי את החשבון של Pose כך שיישלח לי אוטומטית את דוחות המכירות בסוף היום." היא אומרת. "זה מגניב שאני יכולה לפתוח את הדוחות ב-iPhone שלי לא משנה איפה אני נמצאת."

Pose גם עזרה לוולף לתת תמריצים לצוות שלה כך שיימכרו יותר. בזכות היכולת לצרף עובד למכירה, וולף העניקה לעובדים בקלות עמלות שהגיעו להם ועקבה אחרי התקדמותם. לדבריה, "Pose עזרה לי לעודד את העובדים שלי להיות מסודרים ולהגדיל את המכירות. היה עדיף להם להתחיל לסמן את המכירות שלהם, בגלל שכך הם זכו לתגמול עבור העבודה הקשה שהשקיעו."

בעולם מערכות נקודות המכירה מבוססת האינטרנט, יש מבחר עצום. וולף ניסתה 10 מערכות שונות והשקיעה חודשים בחיפוש אחר המערכת המתאימה עבורה. "ל-Pose היו את התכונות הכי טובות, הממשק הכי מעוצב ושירות הלקוחות הכי טוב," היא מספרת. "יכולתי להגדיר קופה מקוונת שתענה על הצרכים שלי."

למידע נוסף על סטפני וולף